بازیکن ایرانی در چند بازی گذشته نتوانسته عملکرد چشمگیری داشته باشد و این مساله با واکنش جراردو سیوانه سرمربی لورکوزن همراه بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فوربز در پایان به نقش ترکیه در تحولات فلسطین اشاره کرد و نوشت: دولت اردوغان در ترکیه پس از ویرانی‌های زلزله،ضعیف به نظر می رسد. او اکنون عمیقاً منفور است. در یک دموکراسی آزاد و باز، حزب او در انتخابات ۱۴ مه شکست خواهد خورد. او راه هایی برای حفظ قدرت پیدا خواهد کرد. کشور مقاومت خواهد کرد.
شاگردان پپ گواردیولا بازی خارج از خانه خود در هفته سی‌ام لیگ برتر انگلیس را با کسب یک پیروزی مقتدرانه به پایان رساندند.
شاخص کل بورس امروز با رشد ۷۷۴۱ واحدی توانست باز هم برای فتح کانال یک میلیون و ۸۰۰ هزار واحد قدم بردارد.
روایت سید ضیا قدری عجیب است، ولی به هر حال خود او گفته است و صدرالدین الهی که نقل کرده و پارسال درگذشت نامی بسیار معتبر در روزنامه‌نگاری بود. با این همه باور این که سید ضیا در میانۀ سلسله مصاحبه‌ها و نشست‌هاشان ناگهان عصر همان ۱۴ اسفند ۱۳۴۵ تا خبر را در روزنامه می‌بیند جلسه را ترک کند و یک ساعت بعد برگردد و بگوید در این فاصله یک‌راست نزد شاه رفته بود تا درباره درگذشت دکتر مصدق صحبت کند دشوار است، اما او این را گفته و در کتاب «سید ضیا عامل کودتا» هم آمده کما این که در جای دیگری هم ادعا می‌کند باز در یک لحظه تاریخی نزد شاه بوده آن هم زمانی که خبر ترور رزم‌آرا نخست‌وزیر وقت را آوردند. آن یکی در ۱۲ اسفند ۱۳۲۹ و این در ۱۴ اسفند ۱۳۴۵.
هواداران الدحیل خیلی زود از نمایش تیم‌شان مقابل الهلال ناامید شدند و استادیوم را ترک کردند.
تیم ملی هندبال در دومین دیدار از دور دوم ساعت ۲۰:۳۰ به مصاف قدرت دوم دنیا فرانسه رفت و در نیمه نخست ۱۴ بر ۱۸ بازی را واگذار کرد و در نهایت با نتیجه ۴۱ بر ۲۹ تن به شکست داد.
سرمربی نفت مسجدسلیمان می‌گوید با اشتباهات بچگانه مقابل مس کرمان شکست خورده‌اند.
تبریز- ورزشگاه شهید سلیمانی تبریز برای دیدار تراکتور- استقلال آماده شد و قرار است این بازی از ساعت ۱۴ امروز آغاز شود.
حساس‌ترین بازی هفته پانزدهم لیگ برتر از ساعت ۱۴ امروز در تبریز برگزار خواهد شد.
نفرات آغاز کننده بازی برای آلومینیوم مقابل نفت مسجدسلیمان مشخص شدند.
فیفا در جام جهانی ۲۰۲۲ در مجموع ۴۴۰ میلیون دلار به ۳۲ تیم حاضر در قطر پاداش داد که سهم نایب قهرمان ۳۰ میلیون، تیم سوم ۲۷ میلیون، تیم چهارم ۲۵ میلیون، تیم‌های پنجم تا هشتم ۱۷ میلیون، نهم تا شانزدهم ۱۴ میلیون و تیم‌های حذف شده در مرحله گروهی ۹ میلیون دلار بوده است. این اعداد را مقایسه کنید با نخستین قهرمان جام جهانی که در تاریخ پاداش دریافت کرد؛ جام جهانی ۱۹۸۲، قهرمانی ایتالیا و ۲ میلیون دلار جایزه!
براساس گزارشی جدید از خط ۹۱۱ منطقه گالاتین، واقع در ایالت مونتانا ایالت متحده، حدود ۲۸ دستگاه آیفون ۱۴ اپل، به اشتباه هشدار‌های سیستم تشخیص تصادف خود را ارسال کرده‌اند. این گزارش به هشدار‌های متعدد در بازه ۱ تا ۱۵ دسامبر اشاره دارد. پس از آنکه امدادگران به مبدا رسیدند، متوجه شدند که نه تنها هیچ مورد اضطراری وجود نداشته، بلکه افرادی در یک کمپ اسکی در حال گذران وقت بودند!
در آستانه بازی تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل تیم ملی انگلیس در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، کلاس‌ها و بخش‌های اداری دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی فردا دوشنبه از ساعت ۱۴ تعطیل می‌شوند.
۴ بازی فوتبال در دستور کار تلویزیون برای پخش زنده قرار گرفته است.
طبق گزارش این رسانه کارلوس کی روش با سیستم ۴-۱-۴-۱ وارد زمین بازی می‌شود در حملات این سیستم به صورت خودکار به سیستم ۴-۳-۳ تبدیل می‌شود.
ازی‌های این هفته تحت تأثیر اتفاقاتی است که قرار است در هفته‌های آتی رخ دهد؛ اول جام جهانی و دوم دربی. بازی هفته دوازدهم و رقابت حساس دربی قرار است بعد از بازی‌های جام جهانی برگزار شود. اهمیت این دیدار آن‌قدری هست که تمامی ستاره‌های دو تیم استقلال و پرسپولیس دوست داشته باشند در آن به میدان بروند. شرایط، ولی به‌گونه‌ای است که ممکن است ۹ نفر از همین بازیکنان دیدار دربی را از دست بدهند. در این مورد، وضعیت برای باشگاه پرسپولیس به‌مراتب پیچیده‌تر است. آن‌ها در مقایسه با استقلال در خطر ازدست‌دادن مهره‌های کلیدی‌تری هستند
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۱۴ از ایمن‌سازی و تجهیز بوستان‌های این منطقه خبر داد.
استقلال با برتری درخانه گل‌گهر سیرجان ۱۴ امتیازی شد و با یک بازی کمتر به پرسپولیس در صدر رسید. همچنین توقف فولاد خوزستان مقابل مس کرمان نیز باعث شد که شیرینی این برد برای آبی‌ها دوچندان شود
پرسپولیس در شرایطی فردا به مصاف تراکتور می‌رود که از ۶ بازی قبل خود در لیگ بیست‌ودوم توانسته ۱۴ امتیاز کسب کند و به تنهایی در صدر جدول رقابت‌ها قرار بگیرد.
این مسابقه به جای پنجشنبه ۱۴ مهر در روز جمعه ۱۵ مهر ساعت ۱۷ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.
در روز مصدومیت کریم بنزما و غیبت این ستاره فرانسوی، رودریگو و وینیسیوس جونیور در خط حمله رئال مادرید عملکرد درخشانی داشته و عامل اصلی برتری ۱-۴ این تیم در برنابئو برابر مایورکا لقب گرفتند.
در روز مصدومیت کریم بنزما و غیبت این ستاره فرانسوی، رودریگو و وینیسیوس جونیور در خط حمله رئال مادرید عملکرد درخشانی داشته و عامل اصلی برتری ۱-۴ این تیم در برنابئو برابر مایورکا لقب گرفتند.
باشگاه آلومینیوم تاکید دارد پرسپولیس در دیدار روز گذشته مقابل آنها ۱۴ دقیقه زمان بازی را گرفت.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از شناسایی و انهدام ۷۶ باند سرقت از منزل، زورگیر و موبایل قاپ خبر داد و گفت: ۳۵۲ نفر از سارقین شهر تهران دستگیر شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ